رویدادها آرشیو خبر ها
درخواست انگلیسی از آندره ا آنیلی

درخواست انگلیسی از آندره ا آنیلی

 

یوونتوس قهرمان هشت دوره پیاپی سری A برای اعطای کمک مالی به یک تیم دسته سومی انگلیسی فراخوانده شد.

 

ناتس کانتی که یکی از تیم‌های قدیمی بریتانیا و قهرمان جام حذفی 1984 انگلستان است، چندین دهه است با بحران‌های شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند و همین موضوع باعث شده تا در لیگ ملی انگلستان (National League) که معادل لیگ دسته سه است، حضور داشته باشد.

 

این باشگاه انگلیسی که با بدهی‌های فراوان و مشکلات مدیریتی روبه‌رو است، از آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس درخواست کمک مالی کرده است تا بلکه بتواند خود را از مخمصه مالی که گریبانگیرش است نجات دهد.

 

کلودیو آلبانه‌زه عضو هیأت مدیره یوونتوس و مدیر روابط عمومی این باشگاه با اعلام کمک بانوی‌پیر به باشگاه ناتس‌کانتی، خاطرنشان کرده است:

 

با توجه به ارتباط عمیق و طولانی که بین دو باشگاه برقرار است، در تلاش هستیم تا با تهیه لباس این تیم برای فصل 2020‐2019 بتوانیم از مشکلات مالی این باشگاه بکاهیم.

 

از آنجا که تیم ناتس کانتی فصل جدید را با لباسی شبیه به لباس فصل قبل یوونتوس آغاز خواهد کرد، یوونتوس از کمپانی آدیداس درخواست کرده به این تیم در تهیه لباس کمک کند. اما کمپانی آدیداس درخواست رئیس باشگاه یوونتوس را به علت قراداد 2 ساله این تیم انگلیسی با شرکت پوما رد کرده است و تصریح کرده امکان تهیه لباس توسط کمپانی آدیداس برای این باشگاه وجود ندارد.

 

آلبانه‌زه با اشاره به تمهید باشگاه یوونتوس پس از مخالفت کمپانی آدیداس، بیان کرد:

 

یوونتوس در تلاش است برای حل این مشکل با تنظیم یک قرارداد مناسب و تزریق بودجه به باشگاه انگلیسی، بتواند مشکل مالی و تهیه لباس فصل بعد ناتس کانتی را برطرف کند.

 

گفتنی است علت تعلق خاطری که باشگاه یوونتوس به این باشگاه انگلیسی دارد به سال 1903 برمی‌گردد که رئیس باشگاه نانس کانتی که دارنده یک فروشگاه لباس ورزشی نیز بود، در پی قراردادی با مدیر باشگاه یوونتوس در ارسال لباس باکیفیت انگلیسی برای یووه که آن زمان تی‌شرت صورتی با کروات مشکی بود، به اشتباه (و یا شاید عامدانه) لباس‌های راه راه و سیاه و سفید باشگاه ناتس ‌کانتی را برای آنها فرستاد و از آن به‌بعد لباس یوونتوس از صورتی به سیاه‌ و سفید تغییر پیدا کرد. همچنین در زمان افتتاح آلیانتس تورین نیز این باشگاه با دعوت از ناتس کانتی، بازی افتتاحیه خود در این ورزشگاه را با این تیم برگزار کرد که آن دیدار با نتیجه 1‐1 به اتمام رسید.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: